Retourneren

Annuleren, retourneren en ruilen

Bent u toch niet tevreden met uw aankoop? Of u heeft zich vergist? Of is het stuk? Geen probleem! U heeft namelijk het recht om binnen de 14 kalenderdagen (te rekenen vanaf de dag van de levering) af te zien van uw aankoop! U hoeft enkel de retourkosten op u te nemen.

Artikels die u bij ons hebt aangekocht kan u enkel ruilen of retourneren indien de verpakking nog verzegeld en onbeschadigd is, en dit binnen de 14 dagen na ontvangst. Artikels die uit hun verpakking zijn gehaald, hun labels verwijdert zijn en/of gebruikt zijn geweest kunnen om hygiënische redenen nooit geruild of geretourneerd worden.

Indien u kiest voor een terugbetaling van een teruggestuurd artikel, kunnen we enkel het bedrag van het artikel terug betalen, niet de verzendkosten.

Indien u besluit artikelen te retourneren of ruilen willen wij u vragen onderstaande goed door te nemen:

Retourneren

Stap 1

Breng binnen 14 dagen (te rekenen vanaf de dag van ontvangst van uw artikel) ons op de hoogte via ons e-mailadres info@skinshop.be

Vermeld duidelijk uw naam, het product waarover het gaat en de reden voor retour.

Stap 2

Stuur na onze goedkeuring het artikel binnen de 5 dagen terug in onbeschadigde en ongeopende toestand naar:

skinshop.be
Otegemstraat 28
8550 Zwevegem

Alle retourzendingen dienen voldoende gefrankeerd te worden verzonden. Pakketten die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd.

Mocht het product beschadigd of de verpakking beschadigd zijn of het product geopend zijn dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Stap 3

U ontvangt van ons de betaalde bedragen zo snel mogelijk terug op het door u gekozen rekeningnummer (excl. verzendkosten). Artikelen die ons worden terugbezorgd onder de voorwaarden zoals beschreven hierboven, worden binnen een termijn van 10 werkdagen na ontvangst door ons terugbetaald.

Ruilen

Stap 1

Breng binnen 14 dagen (te rekenen vanaf de dag van ontvangst van uw artikel) ons op de hoogte via ons e-mailadres info@skinshop.be

Vermeld duidelijk uw naam, het product dat u wenst te ruilen en welk product u in de plaats wil ontvangen.

Stap 2

Stuur na onze goedkeuring het artikel binnen de 5 dagen terug in onbeschadigde en ongeopende toestand naar:

skinshop.be
Otegemstraat 28
8550 Zwevegem

Alle retourzendingen dienen voldoende gefrankeerd te worden verzonden. Pakketten die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd.

Mocht het product beschadigd of de verpakking beschadigd zijn of het product geopend zijn dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Stap 3

Na ontvangst van uw pakket en ontvangst van de extra verzendkosten (en eventuele opleg voor een ander product) zal het nieuwe product naar u opgestuurd worden.

Indien het geruilde product dat u wenst minder kost dan het teruggestuurde product dan wordt het verschil, na aftrek van de verzendkosten, binnen een termijn van 10 werkdagen na ontvangst door ons terugbetaald .

Indien de fout door skinshop.be veroorzaakt is zullen wij uiteraard de kosten voor het ruilen op ons nemen.


Controle

Bij binnenkomst controleren wij het product als volgt:

  • Er worden indien nodig foto's gemaakt van het pakket en het product.
  • Indien het product niet correct is binnengekomen, wordt u binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de staat waarin uw product is ontvangen.
  • Bij schade vervalt het recht op garantie en wordt deze waardevermindering van het product aan u door gerekend.
  • Wanneer u afziet van een verdere afhandeling en het product terug wenst te ontvangen, wordt er opnieuw verzendkosten bij u in rekening gebracht.
  • Bij acceptatie van de klacht zorgen wij voor een terugbetaling of omwisseling binnen 10 werkdagen.

Contacteer ons gerust indien u nog bijkomende vragen hebt!